تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی
سرخط خبرها

معاون فرهنگی استانداری خراسان رضوی: رتبه نخست کشور در پرداخت وام ازدواج را داریم

  • کد خبر: ۲۲۳۰۳۰
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
معاون فرهنگی استانداری خراسان رضوی: رتبه نخست کشور در پرداخت وام ازدواج را داریم
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت:با پیگیری‌های استاندار خراسان رضوی رتبه یک اعطای وام ازدواج را سال گذشته در سطح کشور کسب کردیم که دستاورد مهمی بود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد در کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان خراسان رضوی که در قالب نشست با بانک‌های عامل ارائه دهنده تسهیلات ازدواج برگزار شد اظهار داشت:گره گشایی از زندگی مردم در همه ادیان و فرهنگ‌ها ارزشمند است و ما که مفتخر به همجواری با بارگاه منور رضوی هستیم باید افتخار کنیم در الگو‌های مدیریتی، ارزش‌های رضوی را نشر دهیم.

گنابادی نژاد به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ابلاغ سیاست‌های کلی خانواده از سوی ایشان اشاره کرد و گفت: بر این اساس با توجه به اهمیت فرمایشات مقام معظم رهبری، دستورات مهمی از سوی رئیس جمهور برای سهولت دریافت وام ازدواج صادر و مورد تاکید قرار گرفت.

وی تاکیدکرد: بدین منظور با پیگیری‌های استاندار خراسان رضوی رتبه یک اعطای وام ازدواج را در پایان سال گذشته کسب کردیم که دستاورد مهمی بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی خواستار شد: برای سال جاری باید طبق برنامه زمان بندی و به شکل متوازن در راستای پاسخگویی به متقاضیان وام ازدواج و فرزندآوری عملکرد خوبی داشته باشیم.

بازرس کل خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهارداشت: در شاخص‌های مختلف رشد و توسعه در سال ۱۴۰۲ نسبت به بسیاری از استان‌ها جلو هستیم. سال گذشته را همراه‌تر از سال‌های قبل دیدیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی فتوحی در ادامه با بیان اینکه همگرایی بین مسئولان تصمیم‌گیر در استان طی سال ۱۴۰۲ قابل توجه بود، افزود: این تعامل و هم‌افزایی ماندگار شد؛ یکی از شاخص‌های شیوه حکومت صادقانه توجه به اقتصاد مستمندان بوده که نیاز است با همت مدیران مختلف به این بخش توجه شودو خوشبختانه در دولت اتفاقات خوبی در این حوزه‌ها صورت گرفته است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: پرداخت وام ازدواج یک تکلیف است و خوشبختانه این کمک در استان انجام شده و صف انتظار متقاضیان به حداقل رسیده است که باید آن هم به صفر برسد.

حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر با تاکید بر اینکه نهایتا یک ضامن قابل قبول است و حتی یارانه هم ضمانت می‌تواند باشد، افزود: برخی از بانک‌ها گاهی دو ضامن کسر از حقوق می‌خواهند که قطعا خلاف قانون است و باید دستگاه‌های نظارتی به این مسئله ورود کنند.

وی تاکیدکرد: مردم باید شیرینی روان بودن اخذ تسهیلات وام ازدواج را حس کنند؛ این چیزی است که قانون گذار می‌خواهد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی از بانک‌های عامل برتر در حوزه ارائه تسهیلات ازدواج تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

منبع: استانداری خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->